اخبار کانادا

تمدید مهلت پرداخت بدهی مالیاتی و بخشودگی جرایم مالیاتی توسط اداره دارایی کانادا طی بحران کووید-19

تمدید مهلت پرداخت بدهی مالیاتی و بخشودگی جرایم مالیاتی توسط اداره دارایی کانادا طی بحران کووید-19

تمدید مهلت پرداخت بدهی مالیاتی و بخشودگی جرایم مالیاتی توسط اداره دارایی کانادا طی بحران کووید-19

Hand holding a black paper card with a text Tax

اداره دارایی کانادا (CRA) وضعیت کووید-19 را به دقت بررسی کرده و متعهد می باشد از تمامی مردم کانادا برای گذر از این وضعیت حمایت کند. CRA متوجه است که افراد و تجارت ها ممکن است مشکلاتی در رویارویی با تعهدات مالی، شامل پرداخت بدهی های مالیاتی که پیش از بحران مشمول آن شده اند، داشته باشند. علاوه بر اقداماتی که قبلا اعلام شد، CRA مهلت پرداخت مالیات و استفاده از مزایا برای پرداخت بدهی ها را افزایش داده است.

CRA مهلت پرداخت بدهی سال جاری برای افراد حقیقی و حقوقی، و ثبت اظهارنامه مالیاتی، شامل پرداخت قسط را از 1 سپتامبر 2020 به 30 سپتامبر 2020 تغییر داد. بهره بدهی، در صورتی که پرداخت قسط تا آخر مهلت اعلام شده یعنی 30 سپتامبر انجام شود، محاسبه نمی شود.

همچنین CRA بهره در بدهی مالیاتی موجود را برای افراد حقیقی و حقوقی، و اظهارنامه مالیات بر درآمد از تاریخ 1 آوریل 2020 تا 30 سپتامبر 2020، و برای کالا و سرویس های مالیات بر فروش هماهنگ (GST/HST) از 1 آوریل 2020 تا 30 ژوئن 2020 می بخشد. در حالی که این اقدام شامل بدهی های مالیاتی پیش از این تاریخ ها نمی شود، اما حداقل به پرداخت کنندگان مالیات این اطمینان را می دهد که بدهی های آنان در این دوران سخت افزایش نمی یابد.

مهلت پر کردن اظهارنامه مالیاتی برای افراد حقیقی و حقوقی و ثبت اظهارنامه مالیات بر درآمد بدون تغییر باقی میماند. با این حال، با توجه به مشکلاتی که مردم کانادا طی این مدت با آنها روبرو شدند، CRA برای افرادی که تا آخر سپتامبر 2020 اظهارنامه را پر کنند جریمه ای لحاظ نمی کند.

CRA تمامی مردم را تشویق میکند علیرغم تمدید مهلت پرداخت بدهی ها، هرچه زودتر اظهارنامه مالیات بر درآمد خود را ارائه دهند. این موضوع به خصوص برای افرادی که اعتبار و مزایایی مانند Canada Child Benefit دریافت می کنند بسیار مهم است.

برای اطمینان از دریافت مزایا طی بحران کووید-19، CRA موقتا وقفه ها برای افرادی که نتوانستند ظهارنامه مالیات بر درآمد خود را تا 1 ژوئن پر کنند به حالت تغلیق درآورده است. در حال حاضر، اگر ارزیابی اظهارنامه مالیاتی فرد در سال 2019 انجام نشده باشد، CRA مزایا و اعتبارات را برای پرداختی جولای تا سپتامبر 2020 براساس اطلاعات اظهارنامه مالیاتی سال 2018 محاسبه می کند. چنانچه اظهارنامه مالیاتی افراد برای سال 2019 تا پیش از سپتامبر 2020 دریافت و محاسبه نشود، برآورد مزایا و اعتبارات تا اکتبر 2020 متوقف می شود و افراد موظف به بازپرداخت مزایای دریافتی از ماه جولای به بعد می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا