اخبار کانادا

بازتاب اعتصاب خلبانان انگلیسی بر عملکرد فرودگاه‌های کانادا / مسافران کانادایی غرامت‌ دریافت می‌کنند

بازتاب اعتصاب خلبانان انگلیسی بر عملکرد فرودگاه‌های کانادا / مسافران کانادایی غرامت‌ دریافت می‌کنند

بازتاب اعتصاب خلبانان انگلیسی بر عملکرد فرودگاه‌های کانادا / مسافران کانادایی غرامت‌ دریافت می‌کنند
اعتصاب خلبانان انگلیسی فرودگاه‌های کانادا و بخصوص پیرسون تورنتو را تحت تاثیر خود قرار داد و چندین پرواز در این فروگاه به مونترال، ونکوور و کلگری لغو شد.
، بر همین اساس آژانس‌های هواپیمایی کانادایی در تلاشند تا پروازهایی را که در روزهای دوشنبه و سه شنبه به دلیل اعتصاب خلبانان بریتیش ایرویز لغو شده است را جایگزین کنند.

به گفته شرکت‌های هواپیمایی طی دو روز دهها پرواز بین کانادا و لندن لغو و 3500 مسافر در فرودگاه‌های کانادا سرگردان شده‌اند.
فرودگاه پیرسون تورنتو با چهار پرواز در روز بیشترین آسیب را از این اعتصابات متحمل شده است. طی این دو روز یک پرواز ورودی و یک پرواز دیپارچر به مونترال، ونکوور و کلگری لغو شده‌اند.

مسافران با ارسال ایمیل از بریتیش ایرویز خواستار رسیدگی و توضیح شده‌اند و بریتیش ایرویز به دفاتر خدمات مسافرتی گفته که مسافران می توانند پروازهایشان را تغییر دهند و در صورت امکان با سایر شرکتهای هواپیمایی مانند ایرلاینهای آمریکایی، فاین ایر و آیر لینگوس تعویض کنند.

آژانس مسافرتی تورنتو نیز در این رابطه گفت برخی مسافران پیگیر موضوع بودند ولی به نظر نمی‌آید کسی در شرایط اضطراری پاسخگو باشد.
لوسی لاوینا، معاون رئیس دفتر خدمات مسافرتی تورنتو، در این رابطه گفت: ما در حال تلاش برای برقراری مجدد پروازها و تصمیم گیری راجع به کارهای پشتیبانی هستیم.
بریتیش ایرویز نیز در این رابطه گفت: ما آماده مذاکره با خلبانان اعتصابی و بازپرداخت تمام خسارات و غرامت‌های مسافران هستیم.

این شرکت در رابطه با علت این اعتصابات که از چندین هفته پیش اعلام شده بود اظهار داشت: طی سه سال گذشته حقوق خلبانان 11.5 درصد افزایش یافته ولی آنها خواستار سهم بیشتری از درآمدهای هواپیمایی هستند.

بریتیش ایرویز سال گذشته 2.9 میلیارد یورو (3.2 میلیارد دلار آمریکا) سود خالص داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا