اخبار کانادا

تعداد بیماران تایید کرونا در انتاریو به هشت نفر رسید

تعداد بیماران تایید کرونا در انتاریو به هشت نفر رسید

تعداد بیماران تایید کرونا در انتاریو به هشت نفر رسید

مقامات بهداشت عمومی انتاریو روز جمعه 28 فوریه یک مورد جدید کووید-19 را در این استان تایید کردند تا به این ترتیب شمار موارد تاییدشده کروناویروس در این استان به هشت برسد
مورد جدید ابتلا به کروناویروس در انتاریو یک مرد هشتاد ساله است که بیستم فوریه از مصر به کانادا بازگشت و روز پنجشنبه 27 فوریه پس از مشاهده علایم بیماری به بخش مراقبت‌های فوری بیمارستان عمومی اسکاربرو مراجعه کرد.

ساعاتی پیش از آن نیز در روز جمعه مسئولان بهداشت عمومی انتاریو تایید کردند یک مرد پنجاه ساله که به تازگی به ایران سفر کرده، به کووید-19 مبتلا شده است. وی 26 فوریه یک روز پس از بازگشت از ایران به بیمارستان سانی بروک تورنتو مراجعه کرد.

مسئولان بهداشت عمومی استان اعلام کردند در هر دو مورد تدابیر محافظتی و پیشگیرانه لازم در برابر بیماری‌های عفونی به طور دقیق به اجرا گذاشته شد و در زمانی که آزمایشات بر روی دو بیمار صورت می‌گرفت هر دو آن‌ها در قرنطینه قرار داشتند. پس از تایید ابتلای آن‌ها به کروناویروس نیز، هر دو نفر داوطلبانه تحت تدابیر بهداشتی سختگیرانه در خانه‌های خود قرنطینه شدند.

«خطر ابتلا به کووید-19 در انتاریو همچنان پائین است» ( بیانیه بهداشت عمومی انتاریو)
کروناویروس در کانادا
انتاریو هشت مورد تاییدشده
بریتیش کلمبیا هفت مورد تاییدشده
کبک یک مورد تاییدشده
شیوع کروناویروس و تعداد مبتلایان و قربانیان این بیماری در ایران به سرعت در حال افزایش است. هفتمین مورد ابتلا به کووید-19 در انتاریو نیز که روز جمعه تایید شد، با ایران در ارتباط بود. پنجمین مورد کروناویروس در انتاریو یک زن شصت ساله بود که به تازگی از سفر ایران بازگشته بود. شوهر این زن در ادامه به کروناویروس مبتلا شد و این اولین مورد انتقال انسان به انسان در انتاریو محسوب می‌شود.

موارد قبلی ابتلا به کروناویروس در انتاریو نیز به تازگی از ایران بازگشته بودند. سه نفر از این افراد شامل یک زوج پنجاه ساله و یک دانشجوی دختر درمان شده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا