اخبار ایران

صادق لاریجانی، بیت رهبری را ضربه فنی کرد؛ «علی خامنه‌ای» به لاک دفاعی فرو رفت

صادق لاریجانی، بیت رهبری را ضربه فنی کرد؛ «علی خامنه‌ای» به لاک دفاعی فرو رفت

صادق لاریجانی، بیت رهبری را ضربه فنی کرد؛ «علی خامنه‌ای» به لاک دفاعی فرو رفت
پس از هجوم و حمله‌ی مسئولین سازمان صداوسیمای میلی که در مرحله‌ی آغاز بازی قدرت برای تعیین جانشینی رهبری صورت گرفت، خانواده‌ی لاریجانی به اشرافی‌گری، تخلفات مالی متعدد و زمین‌خواری متهم شدند. در این مرحله خانواده لاریجانی و «حلقه نارمک» تنها نظاره‌گر بودند و سکوت اختیار کردند.

بعد از آن که روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، مهاجرت «صادق لاریجانی» به نجف و ارسال نامه به «علی خامنه‌ای» را به طور وقیحانه‌ای تکذیب کرد، «آمدنیوز» از طریق منابع خبری خود در بیت رهبری توانست تصویر نامه‌ی دست‌نویس «صادق لاریجانی» به «علی خامنه‌ای» را به دست آورده و آن را افشا کند. هر چند پس از انتشار این نامه در «آمدنیوز»، حفاظت اطلاعات بیت رهبری با هدف شناسایی منابع خبری «آمدنیوز»، تا این لحظه دست کم سی تن از کارمندان بیت رهبری بازداشت کرده، اما منابع خبری «آمدنیوز» که از سران نظام هستند، در برابر این بازداشت‌ها مصون مانده‌اند.

با انتشار این نامه، موج جدیدی از حمله به خانواده «صادق لاریجانی» و «حلقه نارمک» آغاز شده و حملات شدت گرفت. در این حملات، تعدادی از مراجع معلوم‌الحال، فاسد و بی‌آبرو نزد مردم نیز با این موج همراه شدند.

یک مقام ارشد جمهوری اسلامی نزدیک به «حلقه نارمک» به «آمدنیوز» می‌گوید: «بر اساس برنامه‌ی از پیش تعیین شده، ‘حلقه نارمک’ با یک حرکت شطرنجی، نامه‌ای یک خطی را به همراه فیلم دو ساعته از مفاسد کلان خانواده رهبر جمهوری اسلامی به بیت رهبری ارسال کرد. در این نامه‌ی یک خطی با دست‌خط ‘صادق آملی لاریجانی’ تنها نوشته شده بود: ‘نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.’ این فیلم دو ساعته که برای ‘علی خامنه‌ای’ ارسال شد، به راحتی و با زبان بسیار ساده، اسناد، مدارک و گزارشات محکمی را به تصویر کشید که اثبات می‌کند تمامی ناکارآمدی‌های کشور و مفاسد کلان مالی، بر اثر تصمیمات اشتباه خانواده علی خامنه‌ای و حلقه بیت رهبری صورت گرفته است. در این فیلم به روشنی با زبان ساده نشان می‌دهد که این خانواده جز هزینه داشتن برای نظام و مردم، هیچ چیز دیگری نداشته‌اند. ارسال این فیلم، بازی برده‌ی بیت رهبری را به بازی باخته تبدیل کرد.»

«آمدنیوز» درصدد است جزئیات این فیلم را برای اطلاع عموم مردم منتشر کند. حتی ممکن است این رسانه بتواند برای نخستین‌بار به این فیلم دست پیدا کرده و آن را از طریق منابع خبری خود استخراج کند. در این صورت، این رسانه برای نخستین بار در تاریخ چهل ساله‌ی جمهوری اسلامی، خواهد توانست بر روی مفاسد کلان خانواده خامنه‌ای متمرکز و با اسناد از این مفاسد رونمایی کند. ممکن است با انتشار این فیلم، برگ‌های جدیدی از تاریخ‌نگاری در کشور ورق بخورد؛ برگ‌هایی که سطور آن را «قتل»، «غارت اموال مردم و بیت‌المال»، «زندگی اشرافی و طاغوتی خانواده رهبر جمهوری اسلامی» و «تصمیمات ویران‌کننده‌ی این خانواده» سیاه خواهد کرد.

این مقام ارشد جمهوری اسلامی به «آمدنیوز» می‌گوید: «حلقه نارمک مدت‌های زیادی در انتظار این رویارویی علنی با بیت رهبری بوده است. خانواده لاریجانی در این سال‌ها بر منصب قدرت بوده‌اند و نام آن‌ها با نظام قدرت در ایران همراه بوده است. آنان همیشه در مراحل حساس نظام، جزو تصمیم‌گیرندگان اصلی بوده‌اند. حتی ازدواج آنان نیز بر اساس آینده‌نگری در ساختار سیاسی نظام حاکم بوده است. در این برهه‌ی حساس، ‘حلقه نارمک» و تیم لاریجانی خود را برای جانشینی رهبری و به دست گرفتن زمام قدرت در ایران آماده کرده‌اند.»

این منبع آگاه می‌افزاید: «خانواده لاریجانی یا به عبارت بهتر ‘حلقه نارمک’ در پنج سال گذشته هیچ کاری را بدون دلیل انجام نداده‌ و تمامی اسناد محرمانه نظام را بایگانی کرده‌اند. شاید به همین خاطر بوده که ‘صادق لاریجانی’ در نامه‌ی خود به شیخ ‘محمد یزدی’ نوشت: بنده سینه‌ام خزانه الاسرار اتهامات مجموعه‌ای از معاونان، قائم مقامان و آقازاده‌های مسئولان و شخصیت‌هاست و ظاهراً امروز هم هزینه ایستادگی در رسیدگی به آنها را می‌پردازم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا