سینمای جهان

بدترین لباس‌هایی که سلبریتی‌ها در فرش قرمز اسکار ۲۰۲۴ پوشیده بودند

در مراسم اسکار ۲۰۲۴، ستاره‌های بزرگ و درخشان سینمای هالیوود روی فرش قرمز رفتند. با پایان یکی دیگر از فصول اهدای جوایز، یک چیز به وضوح قابل مشاهده است: برخی ستاره‌ها هنوز استایل مناسب این مراسم را یاد نگرفته اند.

2024 Oscars Red Carpet Arrivals

 

حتی قبل از آغاز پوشش رسمی فرش قرمز، چندین ستاره با انتخاب‌های نامناسب لباس، پا روی فرش گذاشتند. اریکا الکساندر از جمله افرادی بود که با انتخاب لباسی عجیب، نظرها را به خود جلب کرد. این بازیگر و نویسنده ۵۴ ساله، لباسی را انتخاب کرده بود که قسمت سفید و بدون بند آن شیک به نظر می‌رسید؛ اما دامن عجیب و غریبی در رنگ‌های مشکی، بنفش، صورتی و سبز که دور کمرش پیچیده شده بود، از زیبایی آن می‌کاست.

 

بیلی ایلیش که به خاطر سبک لباس‌های متفاوتش شهرت دارد، امسال در اسکار به دلیل نامناسب بودن لباسش، توجهات را به خود جلب کرد.

بدترین لباس‌های فرش قرمز اسکار ۲۰۲۴

 

لباس لیزا کوشی ستاره یوتیوب هم در فرش قرمز کاملا خیره کننده بود، اما وقتی کفش های پاشنه بلند عجیبش مقابل دوربین ها باعث زمین خوردن او شد، ورق برگشت.

 

لیزا لاو، سردبیر سابق مجله ووگ نیز با کت و شلوار قرمز روشن خود که هم سیلوئت نامناسبی داشت و هم رنگش دقیقاً مانند فرش قرمز بود، باعث شد به نظر برسد که انگار لباسی نظامی به تن کرده است.

 

حضور سینتیا اریوو روی فرش قرمز با لباس سبز عجیب و غریبش که شامل برآمدگی‌هایی خار مانند در پشت لباس چرمی اش بود، سروصدای زیادی به پا کرد. این لباس عجیب حتی دنباله‌ای داشت که روی فرش کشیده می‌شد.

 

گرچه ممکن است فکر کنید فرش قرمز جای لباس‌های نمایشی نیست، اما امسال چندین ستاره برای حضور در اسکار از این سبک پیروی کردند. لورا کارپمن آهنگساز، لباسی پوشیده بود که او را شبیه آدم آهنی فیلم جادوگر شهر اوز کرده بود. او با اضافه کردن کفش‌های بزرگ نقره‌ای و عینک آفتابی کروم، ظاهر خود را عجیب تر کرده بود.

 

آندریا رایزبورو، بازیگر بریتانیایی لباسی چهارخانه رنگارنگی به تن داشت که نه تنها با فرش قرمز در تضاد بود، حتی به دلیل تاری بخش کمر به پایین، تصویر ناخوشایندی به وجود می آورد.

2024 Oscars Red Carpet Arrivals

 

سبک باربی‌کور یا لباس‌های صورتی مانند عروسک باربی که با فیلم محبوب مارگو رابی و رایان گاسلینگ شروع شده بود، امسال نیز در اسکار دیده شد. اما لباس کلتی نایت، مجری شبکه E! در تلاش برای پیروی از این سبک، با رنگ صورتی جیغ که پاپیونی بزرگ نیز روی آن قرار داشت، بیشتر شبیه یک لحاف تزئینی به نظر می‌رسید تا لباس مجلسی.

Oscars 2024 WORST-dressed stars revealed: Academy Awards red carpet is blighted by terrible tutus, garish gowns and shocking Barbiecore fails | Daily Mail Online

 

لباس صورتی نیکی نواک، بازیگر سریال دکستر نیز شبیه تزئینات کیک بود و زیاد از حد به سبک باربی‌کور پایبند بود.

بدترین لباس‌های فرش قرمز اسکار ۲۰۲۴

 

جِنِی کالینز، بازیگر فیلم قاتلین ماه گل نیز با لباس توری پرحجم صورتی ظاهر شد که و ثابت کرد که باید در لباس‌های صورتی اندازه را رعایت کرد.

 

اما مضحک‌ترین لباس را ملیسا مک‌کارتی کمدین پوشیده بود. لباس قرمز و صورتی نامناسب او، شاید اگر پارچه‌های صورتی روشن روی آستین‌های قرمز آن نبود، زیباتر به نظر می‌رسید؛ اما با آن حالت، انگار آخرین لحظه به او یک ملحفه چسبانده بودند.

دواین “راک” جانسون هم روی فرش قرمز یک کت و شلوار براق فوق العاده عجیب و غریب پوشید.

جان ماگارو، ستاره Big Short (سمت چپ) با کت دراماتیک خود کمی شبیه دراکولا بود و به نظر می رسید عمر رودبرگ خواننده و بازیگر (راست) پیراهن خود را فراموش کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا