اخبار هنرمندان

جکی چان: علاقمند سفر به ایران هستم

جکی چان: علاقمند سفر به ایران هستم

جکی چان: علاقمند سفر به ایران هستم
«جکی چان» در پنجمین دوره جشنواره بین المللی که از ۲۴ تا ۲۹ جولای ۲۰۱۹ (۲ تا ۷ مرداد ۱۳۹۸ ) در شهر تاریخی داتونگ و با همکاری تلویزیون ملی چین برگزار شد در نشستی اختصاصی با مهمانان ایرانی، ضمن ابراز خوشحالی از حضور آنان در این جشنواره، برای سفر به ایران ابراز علاقه کرد.
این بازیگر چینی که بیش از ۱۰۰ فیلم در سابقه بازیگریش دارد اکنون با برگزاری این جشنواره با حضور بازیگران، بدلکاران رزمی و چهره های سرشناس از سراسر جهان قصد دارد خونی تازه در رگ های سینمای اکشن و رزمی بدواند.
از ایران نیز استاد «مسعود جعفری» رئیس موسسه بین المللی اژدهای سرخ و بازیگر فیلم های رزمی که در جشنواره بین المللی فیلم راه ابریشم نیز موفق به دریافت جایزه تندیس طلایی شده بود و «حسین خلیفی کیوی» نماینده دفتر بازاریابی و تبلیغات سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری حضور داشتند.
در این جلسه موضوع ساخت فیلم مشترک رزمی بین ایران و چین مورد بحث قرار گرفت و مقدمات اولیه جهت بررسی طرح فیلمنامه انجام شد و «حسین خلیفی کیوی» آمادگی ایران را جهت هر گونه همکاری برای تولید مشترک با جکی چان اعلام کرد «جکی چان» نیز از «مسعود جعفری» بازیگر رزمی ایران جهت حضور در تیمش دعوت کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا