داستان های واقعی

شوگر ددی های کانادایی و روابطی که دیگر پنهان نیست!

شوگر ددی های کانادایی و روابطی که دیگر پنهان نیست!

شوگر ددی های کانادایی و روابطی که دیگر پنهان نیست!
صدها دانشجوی کانادایی از قیم‌های آنلاین یا به اصطلاح شوگر ددی استفاده می‌کنند که بابت مستمری‌ ماهانه درخواست‌های مختلفی مانند رابطه جنسی از آنها دارند

صدها دانشجوی کانادایی از قیم‌های آنلاین یا به اصطلاح “شوگِر دَدی” (sugar daddy) استفاده می‌کنند که بابت مستمری‌های ماهانه درخواست‌های مختلفی از آن ها دارند. هر کدام از این پدرهای شیرین! درخواست‌های متفاوتی برای حمایت از دانشجویان دارند و بسیاری از آن ها شامل روابط جنسی نیز می‌شوند.

بنا به گزارش نشنال پست، میانگین پرداخت‌ها به این دانشجویان، چیزی حدود ۲۷۰۰ دلار در ماه است و بسیاری از دانشجویان برای تامین هزینه‌های تحصیل، زندگی و بازپرداخت وام‌های دانشجویی به این سایت‌ها روی می‌آورند. شناخته شده ترین این وب سایت ها arrangement.com، seekingarrangement.com، sugardaddie.com و chiccheri.com هستند.
یک سامانه بررسی سایت‌های کانادایی، دانشگاه‌های این کشور را براساس تعداد ثبت درخواست‌ها برای شوگر ددی رتبه بندی کرده است که دانشگاه تورنتو با ۶۸۳ درخواست با اختلاف نسبت به دیگر مراکز در صدر این رتبه‌بندی قرار دارد. دانشگاه آلبرتا بیشترین میزان ثبت‌نام در سطح مستر را داشته است. به طوری که اکثریت ۴۲۲ نفری که در این سایت‌ها ثبت‌نام کرده‌اند در مقطع مستر و بالاتر تحصیل می‌کنند. دانشگاه مک گیل مونترال هم در این جدول رتبه پنجم را دارد!

طبق بررسی محققان این گزارش، بیشترین درصد درخواست از سمت دخترهای دانشجو است. چیزی حدود ۶۵ درصد و در طرف مقابل ۱۸ درصد هم شوگرددی‌ها هستند. البته این درخواست ها تنها به دانشجوهای دختر محدود نمی شود و حدود ۱۵ درصد هم دانشجو‌های پسر به دنبال شوگرمامی می‌گردند! اما خانم‌ها انگار عاقل ترند و تنها ۱ درصد از این درخواست مربوط به خانم‌های میانسال و بزرگسال است.

رئیس اتحایه دانشجویان دانشگاه آلبرتا گفت: «این موضوع نشان‌ می‌دهد که دانشجویان تا چه حدی درباره شهریه‌ها، خرید کتاب‌ها و لوازم و هزینه‌های جاری نگران هستند که حاضرند به سراغ این افراد بروند و با این روند هیچ تعجبی ندارد که دانشجویان بیشتری به این سمت بروند».

در سال ۲۰۱۵ میانگین شهریه برای یک دانشجو در مقطع لیسانس ۵۷۰۰ دلار بوده است که این مبلغ برای دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی سه تا چهار برابر است. برای هزینه‌های زندگی نیز می‌توان حدودا ۱۰۰۰ دلار در نظر گرفت که به شهریه اضافه می‌شود.

ربکا سالیوان مدیر مطالعات زنان دانشگاه کلگری می گوید تقریبا تمامی این درخواست ها به سکس ختم می شود.

بسیاری از مقامات دانشگاهی معتقدند که این یک قرارداد غیر عادلانه و غیراصولی است و در آن به حقوق انسانی دانشجویان تجاوز می‌شود. بسیاری از دانشجوها به خاطر هزینه‌های بالای دانشگاه و خرید کتاب تحت فشار هستند و این موضوع ممکن است باعث شود آن‌ها مجبور به کارهایی شوند که هیچ دانشجویی تصورش را نمی‌کند برای امرار معاش باید انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا