اخبار هنرمندانسینمای جهان

فیلم Alien بعد از چهل سال بار دیگر روی پرده می‌رود

فیلم Alien بعد از چهل سال بار دیگر روی پرده می‌رود

فیلم Alien بعد از چهل سال بار دیگر روی پرده می‌رود

فیلم Alien (بیگانه) ریدلی اسکات، به ‌مناسبت چهلمین سال اکران خود، بار دیگر روی پردهٔ سینما خواهد رفت و سینما دوستان نسل جدید نیز می‌توانند این فیلم فوق‌العاده را روی پردهٔ نقره‌ای تماشا کنند.
فیلم Alien (بیگانه) ریدلی اسکات، یکی از بهترین‌های ژانر علمی-تخیلی و وحشت بود و هنوز هم سینمادوستان این جمله را به یاد دارند که «در فضا، هیچ‌کس نمی‌تواند جیغ شما را بشنود» و پای زنومورف‌ها به دنیای سینما در این فیلم باز شد. ریدلی اسکات در سال ۱۹۷۹ اولین فیلم مجموعه «بیگانه» را کارگردانی کرد. این فیلم موجود فرازمینی مهاجم و خطرناکی را به تصویر می‌کشید که وارد فضاپیمای باری شده و خدمه کشتی را از بین می‌برد. فیلم ریدلی اسکات بسیار مورد پسند منتقدان و تماشاچیان قرار گرفت و با بودجه ۱۱ میلیون دلاری، نزدیک ۱۰۵ میلیون دلار در گیشه فروش داشت. در فیلم Alien بازیگرانی چون سیگورنی ویور، جان هرت، ایان هولم، تام اسکریت و ورونیکا کارترایت حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. این فیلم با استقبال بسیار خوبی از سوی منتقدان همراه شد و امتیاز آن در راتن تومیتوز ۹۷ و در متاکریتیک ۹۸ است.

حال در خبری جدید اعلام شد که فیلم Alien به ‌مناسبت چهلمین سال اکران خود، بار دیگر روی پردهٔ سینما خواهد رفت و سینمادوستان نسل جدید نیز این فرصت را خواهند داشت تا این فیلم فوق‌العاده را روی پردهٔ نقره‌ای تماشا کنند. شرکت فیلمسازی و تولید محتوای برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی Fathom Events، این شانس را به طرفداران دوآتشهٔ مجموعه «بیگانه» داده است و این فیلم از روز یکشنبه، ۱۳ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۱ مهر ماه ۱۳۹۸) تا روز چهارشنبه، ۱۶ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۴ مهر ماه ۱۳۹۸) در سینماهای منتخب روی پردهٔ خواهد رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا