اخبار هنرمندان

محسن یگانه دو قدم تا ۲۰۰ میلیونی شدن!

پنجشنبه دوم آذر قرار است که محسن یگانه روی صحنه برود. این‌بار هم یگانه باز همراه اسم خود چند حاشیه داشته که تمام فصل گذشته را درگیر آنها بوده. جزئیات آن را یک خبرنگار موسیقی در ماه‌های گذشته در کانال خود گذاشت که مربوط به یک دعوای قدیمی با تهیه‌کننده‌اش می‌شد.

هفت صبح: پنجشنبه دوم آذر قرار است که محسن یگانه روی صحنه برود. این‌بار هم یگانه باز همراه اسم خود چند حاشیه داشته که تمام فصل گذشته را درگیر آنها بوده. جزئیات آن را یک خبرنگار موسیقی در ماه‌های گذشته در کانال خود گذاشت که مربوط به یک دعوای قدیمی با تهیه‌کننده‌اش می‌شد.

محسن یگانه دو قدم تا ۲۰۰ میلیونی شدن!

چه دعوایی؟ دعوا بر سر ۷میلیارد تومان بدهی. با این حال این حاشیه‌ها نه تنها مانعی برای مارکت ۱۷۰ تا ۷۵۰هزار تومانی بلیت‌های او نشد بلکه حتی موزیک ویدئو پرطرفدارش در یوتیوب هم به ۲۰۰میلیون بازدید بسیار نزدیک شده و باز هم رکورد پربازدیدترین ویدئو یوتیوب ایران را جابه‌جا کرده

پربازدیدترین و پرطرفدارترین آهنگش را هم اجرا می‌کند؛ «بهت قول می‌دم» که سال ۱۳۹۴ در آلبومی به همین نام منتشر شد در یوتیوب فقط دو میلیون بازدید تا ۲۰۰میلیونی شدن فاصله دارد. بهمن ماه سال ۱۴۰۰ این ترانه ۱۰۰میلیون‌بار دیده شده.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا