اخبار جهان

رسانه‌های ژاپنی: مغز «کیم جونگ اون» از کار افتاده است

رسانه‌های ژاپنی: مغز «کیم جونگ اون» از کار افتاده است

رسانه‌های ژاپنی: مغز «کیم جونگ اون» از کار افتاده است
برخی رسانه های ژاپنی به نقل از منبع نزدیک به تیم معالجه کننده «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی نوشتند که عمل جراحی نخست روی وی موفق نبوده است.

به ادعای این منابع، رهبر کره شمالی کماکان زنده است اما مغز وی فعالیتی نشان نمی دهد. برخی اخبار نیز از اعزام یک تیم پزشکی چینی برای درمان رهبر کره شمالی حکایت دارد.

خبرگزاری «رویترز» این مطلب را به نقل از سه منبع مطلع که اشاره‌ای به نام آنها نشده نقل کرده و نوشته سفر این تیم در بحبوحه انتشار گزارش‌های ضد و نقیض درباره سلامت رهبر کره شمالی صورت گرفته است. با این وجود این خبرگزاری نوشته نمی‌تواند مستقیماً مشخص کند سفر این گروه از کارشناسان حاوی چه دلالت‌هایی در خصوص سلامت رهبر کره شمالی است.

دو نفر از منابع مورد استناد رویترز می‌گویند هیئتی به سرپرستی یکی از اعضای ارشد «اداره ارتباطات بین‌المللی حزب کمونیست چین» پنجشنبه پکن را به مقصد کره شمالی ترک کرده‌اند. این اداره اصلی‌ترین سازمانی است که وظیفه تعامل با کره شمالی را بر عهده دارد.

چرا رهبر کره شمالی به حالت اغما رفته است؟
به گزارش اسپوتنیک منبعی در کادر پزشکی چین در این خصوص به مجله ژاپنیShukan Genda i اطلاع داد.به گفته وی، رهبر کره شمالی در سفر دیگرش در کشور وضعیت جسمی اش بد شد و او را به نزدیک ترین بیمارستان منتقل کردند. همزمان در پکن درخواست ارسال کادر پزشکی متخصص انجام شد.وضعیت کیم جونگ اون آنقدر خطرناک بود که عمل بازگشایی رگ های خونی قلب به پزشکی محلی سپرده شد.

خاطر نشان می شود که این عمل دشواری نیست و ممکن است طی یک دقیقه تمام شود.به گفته این منبع جراح نگران بود و دستانش می لرزید. ضمنا تجربه چنین جراحی هایی را بر روی بیماران چاق نداشت. در نتیجه تقریبا هشت دقیقه جراحی زمان برد و رهبر کره شمالی به اغما رفت.عصر روز ۲۵ آوریل شبکه های اجتماعی چینی خبر مربوط به مرگ رهبر کره شمالی را منتشر کردند. در شبکه HKSTV هنگ کنگ اطلاعاتی از منبع بسیار نزدیک به وی آمده بود.همچنین اطلاع داده شد که کیم جونگ اون پیونگ یانگ را به خاطر خطر ابتلا به کروناویروس ترک کرده و در ویلای ساحلی است در ساحل خلیج شرقی کره در دریای ژاپن به سر می برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا