اخبار کانادا

آخرین حرکت لیبرال ها در رابطه با مساکن مقرون به صرفه

آخرین حرکت لیبرال ها در رابطه با مساکن مقرون به صرفه

آخرین حرکت لیبرال ها در رابطه با مساکن مقرون به صرفه
دولت فدرال در حال حاضر به سرمایه گذاری در آنچه آن را الگوی تأمین مالی نوآورانه نامیده پرداخته و معتقد است که این امر به تامین بودجه پروژه مساکن مقرون به صرفه کمک خواهد نمود.
در یک خبرنامه دولتی آمده است که یک موسسه وام دهنده جدید و شرکت سرمایه گذاری مسکن به نام HPC) Housing Partnership Canada) ، با ایجاد و ارائه اوراق قرضه در بازار سرمایه با نرخ بهره ثابت در دراز مدت، بودجه سرمایه گذاران را تأمین خواهد کرد.

از سرمایه 20 میلیون دلاری صندوق نوآورانه مسکن مقرون به صرفه جهت تکمیل دوره اول تامین مالی استفاده گشته که گفته می شود برای دو پروژه جداگانه در بریتیش کلمبیا و آلبرتا به ارزش 33.1 میلیون دلار به کار خواهد رفت.

این پروژه ها، یکی در محدوده سابق المپیک ونکوور و دیگری در شمال مرکزی ادمونتون، در کل 271 واحد آپارتمان در اختیار مستاجران کم درآمد و متوسط قرار داده، در حالی که 10 خانه نیز در ونکوور با نرخ سرپناه ارائه خواهد داد.

Shayne Ramsay، رئیس شرکت HPC، اذعان داشته این رویکرد جدید گزینه های تأمین مالی بیشتری را در اختیار ارائه دهندگان مسکن ارزان قیمت قرار خواهد داد، که صرف نظر از اندازه یا نیاز بودجه، (شرکت) تخصص های مالی و کارشناسی های لازم را جهت از بین بردن شکاف بین ارائه دهندگان مسکن و سرمایه گذاران بدهکار تامین خواهد نمود.

به گفته دولت کانادا تعهد اولیه 20 میلیون دلاری این شرکت، بودجه 400 میلیون دلاری برای پروژه های سراسر کشور ایجاد خواهد کرد.

شرکت HPC یک شرکت فدرال غیر سهمی بوده که دارای سه موسس می باشد: BC Housing، Manitoba Housing Renewal Corporation و Ontario’s Housing Services Corporation.

صندوق نوآورانه مسکن مقرون به صرفه (The Affordable Housing Innovation Fund)، بودجه 200 میلیون دلاری را طی 5 سال برای پروژه هایی که مدل های جدید بودجه و روش های ساختمانی را با هدف کاهش هزینه ها و خطرات تأمین اعتبار پروژه های مسکن ارزان قیمت برجسته می کنند، فراهم خواهد نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا