فال

فال هفتگی

فال هفتگی

فال هفتگی متولدین فروردین
همه را در این مدت تحت تاثیر قرار می دهید، مخصوصا رئیس، افراد خاص و خانواده تان را. بدیهی است، وقت آن است که زمان خود را بسازید؟ درست است؟ بنابراین، اگر چیزی می خواهید حتما به سمتش بروید! ماهی که در حال سپری کردنش هستید زمان خوبی برای گرفتن پول و درخواست وام مسکن می باشد، علاوه بر این زمان خوبی برای مطالعه و مسافرت است. توجه کنید: دشمنان مخفی همیشه وجود دارند. به این معنی است که اگر دوست ندارید در شرایطی که هستید لرزشی صورت گیرد، سریعا حرکت کنید!

فال هفتگی متولدین اردیبهشت
در هفته آینده سفرهای زیادی دارید. مهم نیست که چه کاری می خواهید انجام دهید از هر فرصتی برای تغییرات و انجام کارهایی که می خواهید استفاده کنید. یا اینکه کارهای روزانه خود را انجام دهید ولی افق های دیدتان را گسترش دهید. ممکن است در این هفته با افرادی به رقابت بپردازید و یا حتی در برابر دوستان تان عصبانی شوید. ونوس در خلاف نشانه شما قرار دارد و روابط شما را با همکاران و دوستان نزدیک گرم تر و بهتر خواهد کرد. بحث هایی در ارتباط با اموال مشترک و ارث و میراث خواهید داشت و به بهترین نحو حل خواهد شد.

فال هفتگی متولدین خرداد
تا هفته آینده روزهای پرشوری خواهید داشت! زندگی زناشویی تان بسیار گرم و بیاد ماندنی خواهد شد. بیش از هر زمانی با دوستان و همکاران تان صحبت می کنید و به نوبه خود اطرافیان را به سمت خود جذب می کنید که با شما صحبت کنند. روابط در محیط کاری تان بسیار محکم و استوار است زیرا که همکاران تان بسیار حمایتگر و دوستانه است. ممکن است در همین محیط رابطه ای رمانتیک آغاز شود. در طول این مدت سعی کنید کارهای زیادی انجام دهید زیرا که مریخ آتشین در بالای نمودار شما قرار می گیرد و جاه طلبی شما را تحریک می کند. تا هفته آینده مسائلی مانند قرعه کشی، اموال مشترک، بیمه و مالیات و .. را کنار بگذارید. به چیزی اصرار نورزید – فقط انجام دهید.

فال هفتگی متولدین تیر
خورشید در تمام طول سال منبع انرژی شماست و در این مدت به خواب زیادی نیاز دارید. این خلاف موقعیت خورشید به این معنی است که فرصتی دارید تا چیزهای بیشتری را در ارتباط با خودتان یاد بگیرید مخصوصا از برخورد خودتان با دیگران، شرکا و دوستان نزدیک تان. و در واقع این تنها زمانی در طول تمام سال است که برای شما به وجود آمده است. روابط خود را بررسی کنید و ببینید چه چیزی نیاز دارد تا انجام دهید.

فال هفتگی متولدین مرداد
تا هفته آینده اتفاقاتی برای شما شروع می شود و چیزهایی که یک مرداد ماهی نمی تواند نادیده بگیرد تئاتر، زرق و برق ها به علاوه داشتن زمان سرگرم کننده ای با بچه ها می باشد. به این معنی است که بسیاری از شما در خانه مشغول بازسازی و تعمیرات هستید. با این حال تمام این کارها با برنامه ریزی پیش خواهد رفت. تلاش! زمان! به همین دلیل است که خودتان را بررسی می کنید که چگونه زندگی تان را باید مدیریت کنید. لیستی را تهیه خواهید کرد که همه کارهای تان را با حداقل تلاش تان انجام دهید. شما باید این واقعیت را قبول کنید همانطور که به دیگران نیاز دارید آن ها نیز به شما نیاز دارند.

فال هفتگی متولدین شهریور
برای بسیاری از شهریور ماهی ها آب و هوا یک چالش است. علاوه بر این، زمان های چالش برانگیزی را در این هفته خواهید داشت. و این دقیقا مکانی است که شما به سمت عمل حرکت میکنید. این چیزها را شما دوست دارید. تا هفته آینده با کودکان زمان سرگرم کننده ای خواهید داشت و از رویدادهای ورزشی، مهمانی ها و هنر لذت خواهید برد. خانه شما شلوغ خواهد شد و شریک عاطفی تان شما را با همه آشنا می کند.

فال هفتگی متولدین مهر
نشانه ای از اجتماع زودیاک می باشید. تا هفته آینده نعطیلات سرگرم کننده ای خواهید داشت و تمرکز اصلی شما بر روی زندگی خانوادگی تان می باشد. (بسیاری از والدین بیش از حد معمول درگیر هستند.) در حالیکه برخی از شما مهر ماهی ها می خواهید که در خانه بمانید و نفسی بکشید. و بسیاری از شما دوستان خود را به منزل دعوت می کنید. دوست دارید که حوادث سرگرم کننده ای را برای خود تنظیم کنید و در این کار بسیار موفق هستید. تا هفته آینده سخت کار خواهید کرد و از درآمدی که به دست می آورید لذت خواهید برد و استفاده خواهید کرد. از بحث و مکالمه های گروهی لذت ببرید.

فال هفتگی متولدین آبان
در هفته آینده مشغول رفتن به سفرهای کوتاه مدت، مکالمه ها و همینطور دید و بازدید هستید. بسیاری از شما آبان ماهی های عزیز بیش از حد با خواهر و برادران تان برخورد دارید. حتی بسیاری از شما به خواندن و نوشتن بیش از حد تمایل پیدا می کنید. در واقع ترس نیست فقط می خواهید که لذت ببرید. رویدادهای ورزشی، هنر و کارهای سرگرم کننده برای شما لذت بخش است. در این مدت به خرید کردن بسیار تمایل پیدا می کنید. ونوس در نشانه شماست و به شما کمک خواهد کرد که لباس های زیبا خریداری کنید.

فال هفتگی متولدین آذر
بسیاری از شما اذر ماهی های عزیز به انجام معاملات بزرگ تجاری می پردازید. متوجه خواهید شد که تا هفته آینده زمان مناسبی برای انجام این کار است. زیرا تمرکز زیادی بر روی جریان نقدینگی و درآمد تان دارید. به این دلیل است که سیاره عطارد در نشانه شما قرار می گیرد، و به این معنی است که خیلی راحت می توانید دیدگاه خود را با دیگران در میان بگذارید. همه شما را دوست دارند و می خواهند که با شما صحبت کنند. با این حال هرج و مرج و تنش در خانه افزایش می یابد. یکبار دیگر، با لحن آرام خود روزتان را حفظ کنید.

فال هفتگی متولدین دی
شما سرشار از انرژی هستید. به راحتی دیگران و شرایط مطلوب را به سمت خودتان جذب می کنید. در این هفته می توانید که انرژی خود را بازسازی کنید و برای تمام طول سال نیز باتری خود را شارژ کنید. به راحتی با دیگران صحبت خواهید کرد. دیگران به شما گوش خواهند داد. علاوه بر این، ارتباطات شما با دیگران خوشایند خواهد بود. دیگران با شما موافق خواهند بود و شما را دوست خواهند داشت.

فال هفتگی متولدین بهمن
در هفته آینده ترکیبی از تاثیرات جالب وجود دارد. اهداف خود را تعریف کنید. ببخشید و مهلت دهید. ونوس در بالای نشانه شما قرار دارد و شرایط مطلوبی را از نظر تجارت برای شما به ارمغان می آورد. (به معنای واقعی کسی که عاشق شماست و از شما بزرگ تر است، عشقی شروع می شود.) ایده های خود را در ارتباط با طراحی، بازسازی و … به اشتراک بگذارید زیرا شخصی هست که می خواهد بداند.

فال هفتگی متولدین اسفند
تا هفته آینده محبوبیت بیشتری را به دست می آورید. همه شما را دوست خواهند داشت و می خواهند که شما را ببینند. از سفر کردن لذت می برید زیرا که با افراد مختلف از فرهنگ های مختلف آشنا خواهید شد. ممکن است عشقی متفاوت نیز شروع شود. در این مدت با باشگاه ها، گروه ها و سازمان ها ارتباط برقرار خواهید کرد. در همین هنگام عطارد در بالای نمودار شما قرار دارید که گفتگوی شما را میان رئیس و همکاران تان ارتقا می دهد و باعث گرفتن ذوق و اشتیاق در تمام مراحل زندگی تان می شود. اگر نیاز دارید که با رئیس تان صحبت کنید در این هفته زمان مناسبی برای انجام این کار است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا