اخبار کانادا

پرنس هری درد ناشی از مرگ دایانا مرا به سمت مصرف الکل سوق داد

پرنس هری درد ناشی از مرگ دایانا مرا به سمت مصرف الکل سوق داد

پرنس هری درد ناشی از مرگ دایانا مرا به سمت مصرف الکل سوق داد
پرنس هری از مرگ دایانا مادرش به عنوان ناراحتی بزرگش یاد کرده. صحبت‌های اخیر وی و همسرش برای خاندان سلطنتی بحران روابط عمومی دیگری ساخته

پرنس هری گفت که برای فراموش کردن غم مرگ دایانا مادرش در سال ۱۹۹۷، به سو مصرف الکل گرایش پیدا کرد و خانواده سلطنتی را به غفلت از وی و همسرش مگان در هنگام فکر خودکشی متهم می‌داند.

به گزارش رسانه هدهد کانادا، هری که اکنون ۳۶ ساله است، قبلاً در مورد آسیب‌های حاصل از مرگ دایانا مادرش در یک تصادف اتومبیل در پاریس و سپس مجبور شدن او به عنوان یک کودک ۱۲ ساله برای قرار گرفتن زیر تابوت مادر زیر نور رسانه‌های جهان صحبت کرده است.

هری در یک برنامه تلویزیونی در مورد سلامت روان به اپرا وینفری گفت: «من الکل و مواد مخدر و هر کاری که فکر می‌کردم ناراحتی مرا کمتر می‌کند را امتحان می‌کردم».

وی افزود: «من در آن دوران در طول دو روز آخر هفته به اندازه کل هفته الکل می‌نوشیدم نه برای اینکه از آن لذت ببرم بلکه برای اینکه همه چیز را فراموش کنم».

هری با تاکید بر اینکه از دست مادرش برای او خیلی ناراحت کننده بوده اظهار داشت: «این ناراحتی در زمانی که مگان به فکر خودکشی بود نیز به وجود آمد درحالی که خاندان سلطنتی هردو را نادیده گرفتند».

او بیان کرد: «بعد از اتفاقی که برای مادر من افتاده بود بی انصافی بود که همسر باردار من نیز به سرنوشت او دچار شود و باز هم یک زن را در زندگی ام از دست بدهم».

انتقادات مکرر علنی هری از خانواده سلطنتی انگلیس به رهبری مادربزرگ ۹۵ ساله وی، ملکه الیزابت و پدر ۷۲ ساله اش، شاهزاده چارلز، بحران روابط عمومی دیگری را برای سلطنت ایجاد کرده است.

ملکه گفته است که از فهمیدن تجربیات هری و مگان ناراحت است.

وی گفت که اگرچه ممکن است خاطرات او متفاوت باشد اما خانواده سلطنتی به موضوعات مربوط به نژادپرستی که توسط این زوج مطرح شده بود رسیدگی خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا