اخبار کانادا

بریتیش کلمیبا: رفع قرنطینه را با احتیاط آغاز خواهیم کرد

بریتیش کلمیبا: رفع قرنطینه را با احتیاط آغاز خواهیم کرد

بریتیش کلمیبا: رفع قرنطینه را با احتیاط آغاز خواهیم کرد
بونی هنری، مسئول ارشد بهداشت عمومی بریتیش کلمبیا در پاسخ به این که آیا بریتیش کلمبیا نیز برای خروج از قرنطینه طرحی مشابه با کبک یا انتاریو تهیه کرده است، تاکید کرد: «اوضاع در بریتیش کلمبیا با انتاریو یا کبک متفاوت است؛ بنابراین طرح رفع قرنطینه در این استان نیز باید خاص خودش باشد».
دکتر بونی تصریح کرد: «آمار و ارقام مربوط به کووید19 در بریتیش کلمبیا نشان می‌دهد که می‌توانیم روند برچیدن برخی محدودیت‌های ناشی از قرنطینه را آغاز کنیم.»

وی در عین حال تاکید کرد که دولت بریتیش کلمبیا برای این کار یک رویکرد کاملا محتاطانه که مطابق با شرایط استان باشد، به اجرا خواهد گذاشت.

مسئول ارشد بهداشت عمومی بریتیش کلمبیا افزود: «باید اطمینان حاصل کنیم که مردم همچنان قرنطینه را رعایت می‌کنند تا بتوانیم زنجیره انتقال ویروس را بشکنیم.»

«نباید اجازه دهیم که کانون‌های شیوع ویروس کرونا گسترش یابند و به همه بخش‌های جامعه سرایت کنند.» (دکتر بونی هنری)

مقامات بریتیش کلمبیا تاکید کرده‌اند که قبل از تعدیل محدودیت‌های فاصله‌گذاری اجتماعی که موجب تعطیلی کسب و کارها شده است، باید اطمینان حاصل کنند که شرکت‌ها اقدامات لازم را برای حفاظت از سلامت کارگران خود انجام داده، تجهیزات حفاظتی فردی را در اختیار آنها قرار خواهند داد و اگر کارگران آنها به علت ابتلا به بیماری در خانه بمانند، جریمه نخواهند شد.

آدریان دیکس، وزیر بهداشت بریتیش کلمبیا مشخص نکرد که آیا دولت قصد دارد برای این کار، قانون کار را اصلاح کند. وی تاکید کرد: «جلوگیری از حضور بیماران در محل کار برای هرگونه راهبرد مقابله با کووید19 یک اصل بنیادین و کلیدی محسوب می‌شود.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا