اخبار کانادا

بازگشت 4هزار کارمند اخراج شده ایرترنست به کار

بازگشت 4هزار کارمند اخراج شده ایرترنست به کار

بازگشت 4هزار کارمند اخراج شده ایرترنست به کار
شرکت ایر ترنست استخدام می‌کند: بازگرداندن 4000 کارمند که به علت کووید19 اخراج شده بودند
شرکت هواپیمایی ایر ترنست قصد دارد با کمک گرفتن از یارانه دستمزد دولت فدرال، مجددا برای استخدام 4000 کارمندی که پس از همه‌گیری کووید19 و با متوقف شدن پروازها اخراج شده بودند، اقدام کند.

در تاریخ 23 مارس، شرکت ایر ترنست اعلام کرده بود که 3600 کارمند خود را به علت به تعلیق درآمدن پروازها، اخراج خواهد کرد. حرکتی که به دنبال آن 400 حکم مرخصی اجباری را نیز در پی داشت.

از آن تاریخ به بعد، فعالیت خطوط هواپیمایی به علت بسته شدن مرزها و همچنین کنترل سفر متقاضیان، با سقوط بیشتری مواجه شده بود.

مدیرعامل شرکت ایر ترنست، ژان مارک اوستاش در بیانیه‌ای گفت: «اخراج موقت اکثر کارمندان، یک تصمیم حیاتی اما اندوهناک بود.» وی در ادامه افزود: «امیدوار است این اعلامیه برای 80% از کارمندانی که اخراج شده‌اند، موجب آرامش خیال شود.»

بر اساس این اعلامیه «1900 نفر از کارمندان که جزو خدمه پرواز هستند، ضرورتی برای کار کردن طبق این فراخوان ندارند».

همانطور که هفته گذشته در قانون فدرال تصویب شد، کارمندانی که به کار بازگشته‌اند 75% از مبلغ حقوق پایه خود را حداکثر تا 847 دلار در هفته دریافت خواهند کرد.

انجمن بین‌المللی حمل و نقل هوایی پیش‌بینی کرده است که درآمدها در سال جاری به نسبت سال 2019، 314 میلیارد دلار آمریکا یا 55% کاهش خواهد یافت.
به گزارش هفته

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا