اخبار کانادا

ده هزار دلار جریمه برای سازمان دادن تجمعات غیرقانونی در انتاریو

ده هزار دلار جریمه برای سازمان دادن تجمعات غیرقانونی در انتاریو

ده هزار دلار جریمه برای سازمان دادن تجمعات غیرقانونی در انتاریو

سازمان دهندگان تجمعات غیرقانونی در انتاریو منتظر جریمه‌های ۱۰ هزار دلاری باشند

انتاریو حجم تجمعات خصوصی مجاز در سه منطقه تورنتو، پیل و اتاوا را کاهش داد و برای آنهایی که تجمعات غیرقانونی تشکیل دهند، جریمه‌های ۱۰ هزار دلاری وضع کرد. شرکت کنندگان در تجمعات و رویدادهای غیرمجاز نیز با جریمه های ۷۵۰ دلاری روبرو خواهند شد.

داگ فورد وزیر اول استان انتاریو این خبر را پنجشنبه شب در مجمع پارلمانی انتاریو اعلام کرد.
مسئولان بهداشت عمومی انتاریو افزایش موارد ابتلا به کووید۱۹ در استان را ناشی از برگزاری مهمانی‌ها، جشن‌های عروسی و دیگر تجمعات غیرمجاز می‌دانند.
«هر کس مقررات و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکند، با او مماشات نخواهیم کرد. نمی‌توانیم اجازه دهیم که برخی افراد لاقید تلاش‌های دیگر شهروندان را مختل کنند و پیشرفت‌هایی را که طی شش ماه گذشته در مبارزه با همه‌گیری کرونا در انتاریو حاصل شده است، از بین ببرند.» (داگ فورد، وزیر اول انتاریو)

انتاریو از روز جمعه ۱۸ سپتامبر شمار افراد مجاز در جشن‌ها و تجمعات خصوصی در سه منطقه «پرخطر» را کاهش داد. از این پس در مناطق تورنتو، پیل و اتاوا تنها ده نفر اجازه دارند در تجمعات درونی و ۲۵ نفر در تجمعات بیرونی شرکت کنند. این مقررات در اقامتگاه‌ها، پارک‌ها و فضاهای گردشگری و تفریحی به اجرا گذاشته خواهد شد اما در اماکنی مثل سینماها، رستوران‌ها، تالارهای پذیرایی و سالن های ورزشی اجرا نخواهد شد.
محدودیت‌های مربوط به تجمعات در دیگر مناطق انتاریو (۵۰ نفر در تجمعات درونی و ۱۰۰ نفر در تجمعات بیرونی) تغییر نخواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا