اخبار کانادا

برنامه‌ریزی انتاریو برای واکسیناسیون همگانی تا ۷ ماه دیگر

برنامه‌ریزی انتاریو برای واکسیناسیون همگانی تا ۷ ماه دیگر

برنامه‌ریزی انتاریو برای واکسیناسیون همگانی تا ۷ ماه دیگر
امیدواری انتاریو به واکسینه کردن همه شهروندان خود تا اوایل اوت

ژنرال ریک هیلیر که مسئولیت عملیات سراسری واکسیناسیون در انتاریو را بر عهده دارد، روز یکشنبه ۱۷ ژانویه در گفت‌وگو با سی.بی.سی نیوز تاکید کرد: «امیدواریم بتوانیم تا اوایل اوت همه شهروندان استان را در برابر کووید۱۹ واکسینه کنیم. تحقق این هدف بستگی به نحوه دریافت محموله‌های واکسن دارد. اگر طبق برنامه مقدار واکسن‌هایی را که درخواست کرده‌ایم، دریافت کنیم می‌توانیم تا اواخر ژوئیه یا اوایل اوت همه شهروندان استان را که مایل به دریافت واکسن کووید۱۹ هستند، واکسینه کنیم. با این حال تا زمانی که دوزهای کافی واکسن دریافت نکنیم یا از استمرار دریافت واکسن اطمینان نداشته باشیم، نمی‌توانیم به تحقق این هدف مطمئن باشیم.»
در حال حاضر در میان استان‌های کانادا انتاریو بیشترین مقدار واکسن کووید۱۹ را در میان مراکز تعیین شده برای واکسیناسیون توزیع کرده با این حال فقط ۷۲ درصد از دوزهای دریافتی را تزریق کرده است.

بهداشت عمومی انتاریو واکسیناسیون را طی سه مرحله انجام می‌دهد که مرحله اول آن دسامبر شروع شد.

طبق اعلام دولت فدرال، کانادا برای تهیه ۸۰ میلیون دوز واکسن کووید۱۹ تا پایان سال ۲۰۲۱ با شرکت‌های فایزر-بیو.ان.تک و مدرنا قرارداد امضا کرده است. شرکت فایزر- بیو.ان.تک این هفته اعلام اعلام کرد به علت کارهایی که در کارخانه خود در بلژیک انجام می‌دهد، روند ارسال واکسن به کانادا را کند کرده است. مشکلات مربوط به تهیه واکسن‌های فایزر، کبک و انتاریو را وادار کرده است پیش‌بینی‌های خود را درباره پویش واکسیناسیون مورد بازبینی قرار دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا