اخبار کانادا

جزئیات اقدامات آژانس خدمات مرزی کانادا در مورد مسافران بین المللی که وارد خاک کانادا می شوند

جزئیات اقدامات آژانس خدمات مرزی کانادا در مورد مسافران بین المللی که وارد خاک کانادا می شوند

جزئیات اقدامات آژانس خدمات مرزی کانادا در مورد مسافران بین المللی که وارد خاک کانادا می شوند
اکنون دیگر ورود به کانادا فقط با اسکن پاسپورت انجام نمی شود. آژانس خدمات مرزی کانادا(CBSA)، به دلیل شیوع ویروس کووید 19، اقدامات سختگیرانه تری نسبت به مسافرانی که از طریق فرودگاه وارد کانادا می شوند، دارد.

CBSA روز 16 مارس، در پست اینفوگرافیکی که در شبکه های مجازی منتشر کرد، نشان داد مسافران هنگام ورود به این کشور باید انتظار چه اقداماتی در فرودگاه را داشته باشند.

در ابتدا، در یک کیوسک یا توسط یکی از افسران CBSA از آنان در مورد احتمال سرفه، مشکل در تنفس، و تب سوالاتی پرسیده می شود.

اگر فرد جواب منفی بدهد، در ادامه از او می خواهند بیانیه ای را تصدیق کند که در آن می گوید “من تصدیق می کنم که از من خواسته شده است به مدت 14 روز، جهت جلوگیری از انتشار ویروس کووید-19، در قرنطینه بمانم.”

پس از آن دوباره از فرد در مورد وضع سلامتی اش سوال میپرسند. اگر جواب دهد که حالش خوب است، آنگاه به آنان کارت سبز سازمان سلامت عمومی کانادا را می دهند، که ثابت می کند جای نگرانی نیست.

اگر در هر مرحله فرد اعلام کند یکی از این نشانه ها را دارد، به او ماسک و فرم کووید-19 می دهند که پر کند، و سپس به نزد مامور قرنطینه سازمان سلامت عمومی کانادا (PHAC) فرستاده می شود.

به این افراد نوشته قرمز PHAC می دهند و وضع سلامتی وی باید طی 24 ساعت به درمانگاه محلی گزارش شود.

همانطور که نخست وزیر در سخنرانی خود، در روز 16 مارس اعلام کرد، چنانچه فردی پیش از پرواز این علائم را داشته باشد از ورود وی به هواپیما جلوگیری خواهد شد.

اگر فردی طی پرواز این علائم را نشان دهد، پس از رسیدن به فرودگاه به او ماسک می دهند، و از فرودگاه تا منزل، جدا از دیگر افراد اسکورت می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا