اخبار کانادا

ترفند شرکت‌های حمل‌ونقل برای فرار مسافران از قرنطینه در هتل

ترفند شرکت‌های حمل‌ونقل برای فرار مسافران از قرنطینه در هتل

ترفند شرکت‌های حمل‌ونقل برای فرار مسافران از قرنطینه در هتل

ترفند شرکت‌های حمل‌ونقل برای فرار مسافران از قرنطینه در هتل
به گزارش Journal de Quebec، شرکت‌های حمل‌ونقل برای بازگشت مسافرانی که در زمستان به جنوب آمریکا سفرکرده‌اند، راهکارهایی ارائه می‌کنند تا آن‌ها قادر به دور زدن قوانین و فرار از قرنطینه در هتل‌ها باشند. این ترفندها شامل پرواز چارتر برای عبور از گمرک و جلوگیری از قرنطینه است.

با نزدیک شدن بهار، مسافرانی که در زمستان به جنوب سفرکرده‌ بودند در تدارک بازگشت به کبک هستند اما قوانین قرنطینه‌ای که از ۲۲ فوریه وضع‌شده است، مانعی مهم در برابر آن‌ها محسوب می‌شود. به همین دلیل شرکت‌های حمل‌ونقل که در پاییز خودروهایی را برای سفر به فلوریدا اجاره داده بودند، در حال رقابت و ارائه ابتکارهای جدید برای جذب مشتریان در بهار هستند.

برای نمونه شرکت Transport St-Hyacinthe Florida با ارائه راهکارهایی، به‌طور آگاهانه قوانینی را که دولت کانادا وضع کرده دور می‌زند. این شرکت به مشتریان خود پیشنهاد می‌کند از طریق یک تریلر به کبک بازگشته و به‌این‌ترتیب عملیات گمرک را بدون قرنطینه در هتل انجام دهند.
از سوی دیگر این شرکت حمل‌ونقل تاکنون سه بار بوئینگ‌های ۱۵۰ نفری را از شرکت هواپیمایی Chrono در شهر کبک اجاره کرده تا مشتریان خود را در ۱۹ و ۲۶ مارس و سوم آوریل از فورت لودردیل به برلینگتون منتقل کند. سپس این شرکت اتوبوس‌هایی را برای انتقال مردم از اداره‌های گمرک زمینی استخدام کرده است. هزینه این روش دوگانه هوایی–زمینی، دو هزار و ۶۰۲ دلار است و به‌این‌ترتیب وقتی شما وارد کبک می‌شوید، هیچ اقامتی در هتل نخواهید داشت. البته این شرکت اعلام کرده که همه مسافران باید تست منفی متعلق به ۷۲ ساعت پیش را در اختیار داشته باشند. این شرکت همچنین با دریافت مبلغ ۷۰۰ دلار از افراد فاقد اتومبیل نیز پیشنهاد می‌دهد تا خدمات پرواز فلوریدا- برلینگتون و همچنین اتوبوس را به مقصد سن هیاسینت انجام دهند.
پیش‌بینی تثبیت موارد بستری در بیمارستان‌های کبک باوجود گسترش انواع جدید کرونا
به گزارش Montreal CTV، پیش‌بینی‌های منتشرشده از موسسه خدمات اجتماعی و بهداشتی دولت کبک نشان می‌دهد که موارد بستری در بیمارستان‌ها پس از افت مداوم در آغاز سال ۲۰۲۱ اکنون تثبیت‌شده و باوجود خطرات ناشی از انواع جدید کرونا، احتمالاً طی سه تا چهار هفته آینده پایدار خواهد ماند.
گزارشی از این موسسه که روز پنج‌شنبه منتشر شد، مشخص می‌کند که بیماری همه‌گیر کووید۱۹ در این استان بیشتر در مونترال و مناطق اطراف آن متمرکز است، جایی که بیشتر از ۸۵ درصد موارد جدید ابتلا در کبک و بستری شدن در آن گزارش ‌شده است. به همین جهت نخست‌وزیر فرانسوا لوگو از کاهش محدودیت‌ها در بیشتر مناطق استان خبر داد اما اعلام کرد که این محدودیت‌ها در مونترال و مناطق اطراف آن، ازجمله لاوال و ساحل جنوبی حفظ می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا